bvA 100 jaar

bvA 100 jaar

Om als merk tegelijk aan de groeiende verwachtingen van zowel consumenten als aandeelhouders te voldoen en naast winst maken ook nog je verantwoordelijkheid te nemen voor maatschappelijke thema’s, is geen gemakkelijke opgave. Niet zo vreemd dat veel merken aangeven moeite te hebben met het vinden van een balans tussen zakelijke en maatschappelijke belangen en verantwoordelijkheden.

Het thema ‘Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’ is echter relevanter dan ooit; de maatschappelijke impact van COVID-19, alle discussies over racisme, inclusie en de verantwoordelijkheid van de online platforms hebben dat de laatste maanden extra  onderstreept! Onze topsprekers zullen ingaan op deze actualiteit. Kortom, een uniek, online event dat je als merkleider niet mag missen!

Mood Concepts verzorgde het hybride event, waarbij 40 gasten live aanwezig waren en dat honderden deelnemers online volgden via het Online Event Platform Transmission.

Titel : bvA 100 jaar
Subtitel : Eeuwfeest netwerk van merkleiders
Datum: September 2020
Locatie: Hybride
Doelstelling: Symposium