Projectmanagement

24 uur van de Reclame 2012

In opdracht van de BVA en VEA verzorgde Mood Concepts ook dit jaar de 24 uur van de Reclame 2012. Locatie was de mulltifunctionele Amsterdam Convention Factory. De hele locatie werd ingezet om de gasten te inspireren met als thema ‘How creativity can change the world’ . De dag startte met het Talent Programma voor circa 800 studenten. Aansluitend maakte president Bill Clinton zijn opwachting tijdens het AD Congres, Na zijn speech werd het AD congres voortgezet onder leiding van Roelof Hemmen. Rond 16.00 uur werd de Reclame m/v bekend gemaakt, waarna de gasten zich opmaakten voor het belangrijkste programma onderdeel; de Effie Awards. Ook dit jaar was er goud voor bol.com. Nieuw dit jaar was het MKB-plein waar MKB-ers hun marketingcase/-uitdaging konden voorleggen aan afgevaardigden van gerenommeerde reclamebureaus. De branche, zowel bureaus als adverteerders, vierden feest tot in de vroege uurtjes met een voortreffelijk walking dinner verzorgd door Martinair partyservice. Er werd volop gedanst op de swingende muziek van Joel Borelli en zijn band.

Datum: Oktober 2012
Locatie: Amsterdam
Doelstelling: 24 uur van de Reclame 2012